#11421
Отправлено 18 марта 2014 - 14:37
he Average MMR for this league is 1,427.
1,417
Normal. Now Your MMR depends on how you play!
а нет
но у меня всё-равно выше!
The Average MMR for this league is 1,484.
1,485
Normal. Now Your MMR depends on how you play!
#11422
Отправлено 18 марта 2014 - 15:43
#11423
Отправлено 18 марта 2014 - 17:39
#11424
Отправлено 18 марта 2014 - 18:00
#11425
Отправлено 19 марта 2014 - 14:31
Я семью кормлю, зарабатывая бабос программированием - так что, заебись.
#11426
Отправлено 19 марта 2014 - 16:01
Какую семью?Я семью кормлю, зарабатывая бабос программированием - так что, заебись.
#11427
Отправлено 19 марта 2014 - 16:03
#11428
Отправлено 19 марта 2014 - 16:12
мать и две сестренки :3Какую семью?
#11429
Отправлено 19 марта 2014 - 17:28
#11431
Отправлено 19 марта 2014 - 18:08
- [ See this post for more information and context - hopefully we get an updated thread soon now that the changes are on the PBE! In the mean time, here are the updated tooltips and numbers.]
- Unseen Predator ( passive )
While in brush or stealth, Rengar will leap at the target when using his basic attack.
Rengar builds 1 point of ferocity with each ability he uses on enemies. When reaching 5 points of Ferocity, Rengar's next ability becomes empowered.
- Savagery ( Q )
6 / 5.5 / 5 / 4.5 / 4 cd
The next basic attack within 3 seconds deals 100/105/110/115/120% of Rengar's Attack Damge plus 20/40/60/80/100 physical damage.
Ferocity effect: The next basic attack withing 3 seconds deals 150% of Rengar's attack damage plus 20 physical damage and grants 50% attack speed and 10% attack damage for 5 seconds ( damage scales with Rengar's Level )
- Battle Roar ( W )
12 sec cd at all ranks
Deals 50/80/110/140/170 ( .8 AP ) magic damage to enemies in the area. Rengar's Armor and magic resistance are increased by 10/15/20/25/30 for 4 seconds. The armor and magic resist is increased by 50% for each enemy champion or large monster hit.
Feorcity effect: Deals 40 ( .8 AP ) magic damage to enemies in the area and restores between X ( 12 at 1 ) and X ( 75 at 1 ) health based on missing health ( healing and damage values scale with Rengar's level )
- Bola Strike ( E )
10 sec CD at all ranks
Throws a bola dealing 50/100/150/200/250 ( + .7 bonus AD ) physical damage and slowing an enemy by 60/65/70/75/80% for 2.5 seconds
Ferocity effect: deals X ( 50 at level 1 ) ( + .7 bonus AD ) physical damage and roots the target for 1.75 seconds on top of the normal slow ( damage scales with Rengar's Level. If the bola misses, Rengar is refunded 2 ferocity.
- [ Now a skill shot and has increased range ]
- Thrill of the Hunt ( R )
120/95/70 CD
Rengar stealths himself after 1 second ( delayed to 3 seconds if taking damage ) and reveals enemy champions withing 2000/3000/4000 range. Rengar's Stealth lasts for 7 seconds and his next attack will cause him to leap.
After stealth, rengar gains 30/40/50% movement speed and generates 5 ferocity over 5 seconds.
это как я понимаю ему можно теперь гидру/бт+lw/блэккливер и фул танка собирать и он будет ебашить с руки в лейте за счет 50% бафа скорости 10% дамаги от кушки?
#11432
Отправлено 19 марта 2014 - 18:10
#11433
Отправлено 19 марта 2014 - 18:13
#11434
Отправлено 19 марта 2014 - 18:21
- Base HP Regen lowered from 1.8 per second to 1.4 per second
- Eclipse ( W ) bonus armor and magic resist reduced to 20/30/40/50/60 from 25/35/45/55/65
и да - по поводу ботлейна - с кейтлин помимо вижуал апдейта планировали чето делать
#11435
Отправлено 19 марта 2014 - 18:22
#11436
Отправлено 19 марта 2014 - 18:23
мне вот по поводу ренгара интересно - это или баф своего рода или хуй пойми что
из него ассасина сделали типа зеда или брузера типа ирелии
#11437
Отправлено 19 марта 2014 - 18:24
Им никто не играл, и фаги дрочащие на мету понятия не имеют что от него ждать, и как дураки лезут под турельки считая их урон незначительным.
#11438
Отправлено 19 марта 2014 - 18:28
Q - H-28G Evolution Turret
newUtility Heimerdinger now spawns with maximum ammo count
newUtility Turret Health now scales with Ability Power at a ratio based on level (flat 0.05 Ability Power ratio from levels 1-8, increases by 0.035 per level from levels 9-18 ending at 0.40 at level 18)
newUtility Turret basic attacks now restore 1/2/3/4/5% Beam charge
newUtility Cooldown reduction modifies beam cooldown ⇒ Cooldown reduction no longer modifies Beam cooldown
короче там пушки щас наносят тонны дамаги лазерами
#11439
Отправлено 19 марта 2014 - 18:28
#11440
Отправлено 19 марта 2014 - 18:28
Ему визуальный реворк сделали, вот и потянулся народ посмотреть.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей